Hoe kan ik adblock in google chrome uitzetten?

Telkens als ik een programma terug wil kijken op rtlxl staat er dat ik adblock uit moet zetten. Ik heb al gekeken bij extensies en daar staat het niet, ik heb ook geen speciaal programma gedownload op de computer. Dus weet iemand waar het dan misschien wel kan staan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
67.2K
SimonV
9 jaar geleden
Je hebt dus rechts van de adresbalk in Chrome geen rode ABP staan?
Anders klik je erop, kiest Opties en voegt RTLXL toe aan je vertrouwde domeinen.

Antwoorden (1)

Je gaat op het rode 6kantje ABP rechts naast de browserbalk staat, klikt op de rechter muisknop en selecteert 'beheren' Vervolgens haal je het vinkje weg uit Adblock. Als je uitgekeken bent schakel je het op dezelfde manier weer in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt hem helemaal uitzetten via instelling (zoals hiervoor al geschreven^) Maar je kunt ook op het adblock icoontje klikken en dan adblock uitzetten