Windows vista herstellen hoe pak ik dat aan?

Ik heb een laptop waar standaard vista op stond en had er nu dus een tijdje geleden xp op gezet omdat ik hem nauwlijks gebruikte. En nu wil ik terug naar vista want deze computer had standaard vista erop staan. ik heb recovery schijfjes bij de computer liggen en er zit een recovery disk bij maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Daarom ben ik hier. Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je al gegoogled?

Je zult ten eerste je computer moeten afsluiten. Als je dat hebt gedaan druk je op de aan knop en METEEN meerdere malen F12 of F2 indrukken. Als het goed is krijg je dan een boot menu. Hier kies je de recovery dvd en dan is het een kwestie van de stappenvolgen

Toegevoegd na 29 seconden:
Uiteraard moet je de recovery dvd er wel in doen voordat je dit gaat doen ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik al geselecteerd. Ik heb nu sanytizer gestart. Hopelijk helpt het. Het merk is HP.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat heb je al geselecteerd. En wat is Sanytizer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb al geslecteerd dat hij vanaf schijf boot.