Windows professional kan meer geheugen adresseren i.t.t. home/premium editie (192GB / 16GB)
Windows professional kan backup maken naar netwerk/DVD/HDD, de home editie kan alleen naar HD backuppen.
Windows professional kan het bestandssysteem encrypten, de home/premium editie kan dat niet...
Windows professional kan als remote desktop host fungeren, home/premium editie kan dat niet...
Windows professional kan zich aanmelden bij een domein, home/premium editie kan dat niet...
Windows professional kan Windows XP applicatie virualiseren, home/premium editie kan niet...

etc, etc, etc....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus als consument is het sws voordeliger om windows pro te kopen als die al in de pc zit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jazeker...