Wat is een onjuiste parameter en wat doe je eraan?

Telkens ik probeer anti-virus bestand te downloaden dan krijg ik steeds
'De parameter is onjuist', kunnen jullie me helpen dit terug te goed te krijgen op een simpele manier? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke virusscanner? Welk besturingssysteem? Bedoel je met anti virus bestand een definitie-update?

Antwoorden (1)

Je schrijft helemaal niet wat voor PC je hebt en wat voor software je gebruikt ..
Het lijkt er op dat een bestand dat op je PC of laptop die download bestuurt een verkeerde parameter bevat of wil lezen.
Ik zou het anti-virus programma helemaal de-installeren de PC herstarten en vervolgens dat programma weer her-installeren, inclusief alle updates. Een "normaal" programma zou het dan gewoon moeten doen, tenzij je computer op de een of andere manier niet meer goed is. Daar zou je achter kunnen komen door het anti-virus programma een check te laten doen van je PC.
Succes!