Ik ben van plan om te upgraden van windows 7 naar 8. hoe kan ik al mijn progamma's opslaan?

het gaat te lang duren om alles opnieuw te downloaden in windows 8. Heeft iemand een idee om al mijn progamma's nog op te slaan? Ik heb geen externe hardeschijf.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je vertelt niet wat je verder voor systeem hebt, dus is een precies antwoord niet te geven. Bij een winkel als MyCom (ik heb er geen aandelen van hoor) kan je met je laptop langsgaan en dan kunnen ze je precies advies geven. Dat kost niets. Ga anders langs bij de winkel waar je de upgrade gekocht hebt.
Bij een upgrade is het wel aan te raden om alle programma's opnieuw te installeren en in sommige gevallen zal je toch opnieuw moeten downloaden.
Zelf heb ik meerdere keren een laptop helemaal van scratch opnieuw ingericht en dan bewaar ik de downloads op een aparte HD, jij zou dat op een USB kunnen doen.
De meeste downloads zijn trouwens niet de programma's, maar is dat software die bij installatie de programma's binnenhaalt.
Ik weet niet wat je met "te lang" bedoelt .. je zal er toch echt wel even voor moeten gaan zitten ;)
Check ook of je bestaande computer geschikt is voor Windows 8.
Om je vraag heel concreet te beantwoorden denk ik dat het gewoon niet kan dat je de executables zonder meer probleemloos kan uitvoeren onder een nieuw OS. Het is ook veiliger en beter om de nieuwste versies die voor "8" gemaakt zijn te gebruiken.