Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet hoe ik mijn laptop kan booten met een kennel error?

Laptop start niet op Windows 8 error code?

Beste vanmiddag wou ik mijn laptop overnieuw installeren. Er zit een officiële versie van Windows 8 op tenminste stond ..? Ik kon via de pc instellingen een optie kiezen dat mijn hdd werd leeg gemaakt en alles na fabrieksinstellingven ging. Na dit klaar was na 2uur ongeveer. Starte mijn laptop op nieuw op en kreeg gelijk een blue screen met de melding 

Recovery

Your pc needs to be repaired

The operating system couldn't be loaded because the kernel is messing or cortains error

File:\windows\system32\ntoskrnl.exe
Error code: 0xc0000185

You'll wil need to use the recovery tools on your installation media..................


Probleem is heb geen cd ervoor kan niet opstarten in veilige modus niks iemand ideeën 

Ben radeloos. 

Alvast alle bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik ben er bijna zeker van dat de harde schijf slechte clusters heeft. Test dit met een programma. Dit doe je als volgt. Boot de laptop van de Ultimate Boot CD. Deze CD bevat een aantal programma's waarmee je de harde schijf kan testen. Ik gebruik meestal Hdat hiervoor.

Meer informatie over de UBCD vind je hier: http://decomputer.be/boot-disk-ultimate-boot-cd/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding