Kan je op een acer c720 world of warcraft spelen?

Ik ben van plan om een acer c720 chromebook te kopen (chrome os) en had de vraag of je er ook games zoals world of warcraft en runescape op kan spelen elke methode om het te spelen kan je hieronder neerzetten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tuurlijk als je voor runescape de nieuwste java installeerd en voor wow de nieuwste direct x
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@MooiLeven Kan helemaal niet. Chrome OS is geen Windows.

Antwoorden (4)

browserbased games moeten wel lukken, maar veel ga je er niet op kunnen spelen omdat hij maar een ssd van 16gb heeft en WOW is 22gb dus deze kan je dan al niet installeren + spelen + als je in de toekomst zwaardere games gaat willen spelen ga je in de problemen komen met de weinige RAM en de proccesor. dus beter spaar je voor een betere laptop of een desktop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
-Het kan helemaal niet als je niet het goed OS erop hebt staan...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja had de chrome os tussen haakjes niet gezien ;) maarja de vraagsteller heeft zijn antwoorden dus is geen probleem
Chrome OS is een OS dat plaats vind in de browser. Spellen die dus beschikbaar zijn op het internet of in de Chrome Store kun je spelen, de rest niet. Je kan ook geen spellen installeren om deze te spelen, alleen middels de Chrome Store.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dit zal simpelweg niet mogelijk zijn. Chrome book heeft voornamelijk programma's die via internet worden gebruikt, slechts de snelkoppeling wordt daadwerkelijk op je computer opgeslagen de rest komt allemaal in de cloud etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
neen zou niet kunnen kijk naar de system requirements van het spel ken je geen engels vertaal je het maar het zou wel veel meer geld kosten dan 200euro voor een goeie game computer