Windows 8 pc recycle lukt niet! (Een fabriekherstel uitvoeren) is er een andere manier om dit te uitvoeren?

Hallo,

Ik gebruik Windows 8 en ik wil alles verwijderen en windows opnieuw installeren. Om dit gemakkelijk te doen heeft windows een eigen optie die we kunnen gebruiken. Hier zijn wat tips op officiele windows site.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/restore-refresh-reset-pc

Klik op alles verwijderen en opnieuw installeren zodat u kunt zien hoe het werkt.

Als ik fabriekherstel wil uitvoeren, en ik klik op ''Aan de slag'' en dan ''volgende'' geeft windows een error. Terwijl windows eigelijk met een keuzemenu moet komen van '' Wilt u uw station volledig opschonen?'' maar inplaats van dit keuzemenu krijg ik deze error:

''Er is een probleem opgetreden bij het uitvoeren van de...''

''Er zijn geen wijzigingen aangebracht''

Is er een andere manier om een fabriekherstel te uitvoeren? Ik wil dat alles weg is en windows herstelt is.

Windows blijft error geven dat er onvoldoende ruimte is in schijfstation terwijl die 888 gb is. Als ik op mijn computer ga, ik zie dat schijfstation C helemaal vol zit. Maar dit kan niet want ik heb maar paar programmas er op staan. alles bij elkaar behalve windows zou maximaal 30 gb ruimte in beslag nemen.. Dus er is een serieus probleem. Windows laat zien dat er 0 bytes beschikbaar is op schijfstation C.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
capthavoc
10 jaar geleden
Heb je meerdere schijven op 1 HD misschien ?
wis de fabrieksinstellingen je C schijf vooraf ?
capthavoc
10 jaar geleden
heeft je systemrestore ook de mogelijkheid een backup dvd set te branden ?
wellicht werkt het beter vanaf daar ?

Antwoorden (2)

Probeer anders een sysprep uit te voeren met als 'Out Of The Box Experience' als optie?

Zie: http://www.sevenforums.com/tutorials/286053-system-preparation-tool-use-customize-windows.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is raar dat je de melding krijgt dat de C schijf vol is. Misschien staat die vol met verborgen bestanden. In mapopties verborgen bestanden weergeven aanvinken en kijken waar de schijf mee volstaat. Kan zijn dat daar oude Windows.old bestanden staan e.d. De schijf leegmaken en opnieuw proberen. Anders via bootable USB opnieuw installeren