Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een laptop packerd bell easynote ,met win 7,,kan iemnd mij vertellen waar ik de drivers vind ,zoals webcam etc ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
623
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ha, dat is pas een goeievraag als je een PB hebt. Normaliter zou je de site van de fabrikant moeten bezoeken maar PB is dat niet altijd even zinvol. Je hebt iig het exacte nummer nodig. packard bell easynote tj65, zoiets dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thank you

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zult gewoon even met een andere pc naar de originele site van PB moeten gaan. En daar geef je het modeltype en nummer op. En daar kan je de drivers gewoon downloaden op een stick of gelijk vastleggen op een cd. En vervolgens steek je die drager in laptop waarna je ze kunt installeren. Gewoon even googelen op Packet Bell drivers en dan kan je ze op die manier de drivers rechtstreeks bij hun ophalen ,en niet via al die nepaanbieders. Zo doe ik het ook, en ook voor andere merken is dit de manier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding