Ik heb een PB laptop en wil een back up maken op een 16gb usb stick. Hoe doe je dat?

geeft steeds aan dat het niet gaat.

Toegevoegd na 5 uur:
PB is Packard Bell. In de manual staat dat je 16 GB nodig hebt om je laptop te backuppen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat wil je hoe backuppen? Als je via Windows Backup er een maakt dan gaat dat niet omdat de USB stick gewoon te klein is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En wat is een PB laptop?

Antwoorden (1)

Ten eerste zit er geen minimum of maximum aan wat je nodig hebt om je laptop te backuppen. Het ligt er aan wat je precies wilt backuppen. Wil je van je HELE systeem een backup maken (je OS, documenten, programmas etc.) dan heb je veel meer opslag capaciteit nodig dan als je alleen van je persoonlijke bestanden (Documenten, liedjes, accept giros etc) een backup wilt maken.
Wil je alleen je persoonlijke bestanden backupen selecteer dan die bestanden in je windows explorer en kopieer die naar je USB stick, dit gaat allemaal via de windows verkenner.
Durf je dit niet, is dit te lastig of wil je van je hele systeem een backup maken gebruik dan dit programma:
http://www.todo-backup.com/home/
En download de "EaseUS Todo Backup Free" variant. Als je tevreden bent kan je de software aanschaffen.

Via dat programma kan je probleemloos je systeem backupen naar een USB, een (externe)hardeschijf of je netwerk.

EaseUS Backup werkt op Windows 8, 7, Vista en XP
Bronnen: