Hoe herstel ik mijn laptop (acer), als ik niet meer in windows kan komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk type acer?

Het beste antwoord

De meeste pc beschikkend tegenwoordig over een herstel partitie zeker laptops
zoek even op het internet naar acer recovery keys voor alle info daar over

maar volgens mij is het dit
druk op de startknop
en meteen daarna op alt f10 en blijven drukken
Dan kon je in het menu waar je verschillende optie tot herstel hebt

succes
capthavoc
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt ook proberen (als je dit nog niet geprobeerd hebt) om je computer via veilige modus op te starten. Wanneer dit lukt kun je via ''Systeemherstel'' je systeem proberen te herstellen naar een datum waarop je laptop het nog wel correct deed. Er raken hierdoor geen bestanden verloren, alleen de instellingen en updates worden teruggezet naar hoe het op die dag en tijd was.