Is het mogelijk om een windows 7 en 8 dual boot te maken zonder installatie disk.

Dus gewoon het installatie programma starten en de schijf selecteren waar ik het OS op wil hebben?

Toegevoegd na 11 uur:
Ik heb het nu zelf uitgeprobeerd en het heeft gewerkt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
is de windows 8 versie die je hebt een volledige instal en niet een upgrade versie ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een versie waarmee je het 90 dagen kan uitproberen. Volgens mij is het wel een volledige install.

Antwoorden (1)

Nee, dit is niet mogelijk. Je hebt een disk nodig om het os te installeren op je pc. (Hiervoor zou je op youtube kunnen kijken, daar staan ook nog download links)