Kan ik windows 8 installeren op me Imac?

Ik heb een 27" imac met os X lion 10.8.3 ik heb windows 8 destijds gekocht om er ook op te zetten. Nu blijkt die niet ondersteunt te worden. Laatst was er een update dat het wel zou moeten kunnen, maar hoe? Want hij accepteert nog steeds alleen windows 7?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, het vorige antwoord is correct. Maar ik heb nog wat extraatjes toe te voegen. Je moet dan gewoon de instructies volgen om te installeren.

Op de originele apple website is ook het een en ander te vinden:
http://www.apple.com/support/bootcamp/

Als je een beetje engels kan dan zou ik ook zeker kijken naar deze video:
http://www.youtube.com/watch?v=tW57m3hLbvM

En zou ik mogen weten waarom je OSX geen goed besturingssysteem vind?
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

sure,

pak het bronnetje hieronder. Bootcamp is niet het enige programma wat er is om dit te doen

Toegevoegd na 1 uur:
Trouwens installeer alstublieft via usb flash, is echt veel sneller en die dingen krijg je bij een pakje boter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet fat32 geformat toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij het installeren van Windows op je Mac moet je niet vergeten om de Boot Camp partitie te formatteren als NTFS. --dat vooral niet vergeten--