Ik kan Adobe flash player in de nieuwste versie niet downloaden. Hoe kan dat?

Ik heb voorhen nooit problemen gehad met Adobe flash player maar nu wordt er aangegeven dat er een fout in de pc is gevonden maar niet welke fout dat is. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik start de pc vrijwel altijd in de veilige modus met netwerkmogelijkheden omdat hij in de normale modus vrijwel niet meer werkt. Er mankeert dus wel het nodige aan mijn oude laptop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kunt u überhaupt in veilige modes wel flash gebruiken zoals youtube enz?

En ik raad aan om een windows reinstall te doen, daar bij is veilge modes niet bedoeld om normaal in te werken. het is om windows te bewerken,opties te veranderen en veilig software te installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat de veilige modus niet bedoeld is om normaal in te werken maar het was de enige manier waarop de pc het nog deed. You Tube werkt wel in de veilige modus maar omdat dan het geluid is uitgeschakeld heb je eer niet veel aan. Maar het afspelen van filmpjes gaat dan dus wel. Ik ga windows reinstall doen. Bedankt voor uw antwoord.
Als je de nieuwste versie niet kunt installeren (want ik neem aan dat je dát bedoelt, en niet 'downloaden'), moet je eerst de oude versie van het programma grondig verwijderen. Daarvoor bestaat er een speciale tool, de Uninstaller: http://helpx.adobe.com/flex/kb/uninstalling-flash-player-debugger.html
Sla die tijdelijk even op je bureaublad op, open het programma en sluit alle browsers af voordat je de uninstaller laat draaien. Dan je pc even opnieuw opstarten en de laatste versie van FlashPlayer installeren: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie.
Ik heb altijd de laatste versies van Adobe flash player gedownload en geinstalleerd en had daar nooit problemen mee.De oude versies heb ik altijd zonder problemen verwijderd en volgens mij is dat de laatste keer ook goed gegaan, Maar ik ga uw raadgevingen voor de zekerheid toch even opvolgen.