Natuurlijk, gewoon aanniTunes hsngen, dan vraagt hij vanzelf al "updates installeren?"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De IPod geeft aan dat de iOS up to date is maar het is iOS 4.2.1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag was kan je een
Ipod upgraden en ja dat kanntot de laast beschikbare versie voor jouw model, zie de link voor meer info (versions)
http://en.m.wikipedia.org/wiki/IOS_version_history
Beste ppablo, je hebt dus een iPod met een 3G-functie. Updaten is echter niet zo moeilijk, op je iPod ga je naar 'Instellingen' en daar vind je verschillende subtitels terug. Jij moet op de subtitel 'Algemeen' drukken en daar in dat vak 'Software-update' daar kan je de laatst mogelijk update die gemaakt is door Apple downloaden. Voor andere vragen in verband met je iPod verwijs ik je best naar mijn bron.
Thoriboy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Hij heeft een derde generatie iPod, geen iPod met 3G verbinding.
2. Dit is alleen zo als je iOS 5 of hoger hebt. Laat het nou zijn dat je kunt updaten tot iOS5 en niet verder. De 8GB versie van de iPod 3G kan overigens alleen geupdate worden naar iOS 4.3.3
Je zal hem aan de computer moeten leggen en iTunes openen.
Aan de linkerkant zul je je iPod tevoorschijn zien komen.
Als je er op klinkt zal je een knop zien met "Software update"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ipod 3 kan je alleen tot ios 5 updaten volgens mij dus de nieuwe 6.0 kan niet meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij gaat de iPod touch 3G toch echt maar tot IOS 4.2.1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Officieel gaat de iPod 3g maar tot ios 4.2.1. Als u een iPod van 8 of 16 GB hebt is het zelfs zo dat u de iPod 2g hebt, de 3g is alleen gemaakt met 32 en 64 GB. Maar als u bij google 'insanelyios' intikt en dan naar de eerste hit gaat. Is het misschien wel mogelijk om te updaten. U moet dan bovenaan maar her kopje firmware gaan, daar staat een lijst. Daar moet u zoeken naar iPod 3g (of iPod 2g als u 8 of 16 GB hebt) en daar onder staan firmware die u kunt downloaden voor dit apparaat. Als de software die u wilt er bij staat, kunt u er op klikken en dan download hij. Als de download klaar is opent u iTunes, koppelt u uw iPod aan de PC, en klikt u in iTunes op uw iPod. Dan houd u shift in en klikt u op herstellen . dan krijgt u een schermpje te zien waar u een bestand moet selecteren. Kies het ipsw-bestand die u net gedownload hebt. Dan gaat de iPod herstellen op deze firmware. Zorg wel dat u een backup maakt voor u dit doet, omdat de itunes na het herstellen alles opnieuw op de iPod moet stellen. Als het is gelukt, heeft uw iPod na het herstellen de nieuwe software.