Waarom slaat de pc ineens geen wachtwoorden meer op?

Voorheen kon ik op het vakje klikken waar gebruikersnaam en ww in moeten en dan vulde de pc het zelf in maar dat doet ie om de een of andere reden ineens niet meer. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die vraag heb ik ook eens gesteld.
Ik heb geen bruikbare oplossing bij de antwoorden gevonden en heb er nu nog steeds last van. Ben dus benieuwd naar de antwoorden hier. http://www.goeievraag.nl/vraag/twee-vragen-firefox.22357

Het beste antwoord

Dit zijn instellingen die in het besturingssysteem (waarschijnlijk Windows) zitten. Ook in de webbrowsers moet je dit instellen.

Ga eens naar de instellingen van je internetbrowser en kijk of je iets met privacy kunt vinden, op deze plek staan deze opties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukt dank je wel

Andere antwoorden (3)

Bij mijn computer(windows vista premium)vul ik èènmaal mijn wachtwoord in en daarna klik ik aan ""wachtwoord automatisch"dit werkt bij mij nog steeds. je moet nu dus wel dit in het venster aan klikken. hoop dat je iets aan dit antwoord hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een programmaatje hebt.. die je pc schoon maakt bijvoorbeeld Advanced SystemCare is alles ook weg of als je internet opties wist is alles ook weg... dat kan een reden zijn.. het is inderdaad wel lastig als je het steeds opnieuw moet invoeren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat probleem ook gehad.
Klik boven in de balk op extra- dan onderin op Internetopties.
Kijk dan of je bij browsegeschiedenis verwijderen, een vinkje hebt staan.
Mocht dat zo zijn, haal het vinkje dan weg, klik op toepassen, dan op oke.
Sluit de pc af en herstart.
Als je je wachtwoorden dan invult, moeten ze als het goed is blijven staan.