Hoe zou ik een foto van mijn verzameling bestanden op de g mail kunnen zetten?

Het begon allemaal bij het nieuwe gmail adres dat ik kreeg. Ik kon op het vorige ook geen geen brieven meer ontvangen maar daarop kon ik nog wel bestanden bijsluiten. Nu kan ik op g mail helemaal niks meer bijsluiten. Weet iemand hoe het toch kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is moet er, als je naar je g-mail gaat, aangemeld bent en op de eerste pagina bent, ga je naar Compose (nieuwe e-mail). Dan staat er (net zoals in andere e-mail software) een paperclipje, waarbij je het kunt voegen. Wellicht zou je ook nog een @live.nl accound aan kunnen maken.