Hoe krijg ik geluid van mijn internet browser op mijn tv?

Ik heb een hdmi kabeltje die mijn laptop aan m`n tv verbind. Gewoon geluid van vlc player en bs player speelt ie wel af met geluid op m`n tv, maar internet browser (chrome) komt er geen geluid bij. Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik denk dat het in chrome zelf zit, want met explore doet hij het wel. Zou iemand weten hoe ik het bij chrome in zou kunnen stellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Ik had het zelfde probleem, je moet in je bronlijst de connectie tussen je pc en tv een ''naam'' geven. Dat kan via opties. Ik heb precies zelfde setup, als je naar het menu van je tv gaat en dan >> bronlijst >> naam wijzigen, en dan heb je de opties VCR, DVD, Kabel STB, ect ect. en dan selecteer je PC. Veel succes:D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neej, ik denk dat het met chrome zelf te maken heeft want internet explore doet het wel.
Klik met de rechter muisknop op het luidspreker icoontje rechts onderin je scherm.
Kies hier voor afspeelapparaten en selecteer de betreffende televisie.

Als het goed is is je probleem nu verholpen.

met vriendelijke groet,
Wouter