Wat maakt het uit als ik van Windows 8 de Update koop of de pro versie?

Ik wil windows 8 gaan kopen, maar ik weet niet wat uit maakt; de Pro versie of de Update... De update is 50,- en de Pro versie is 30.. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is zijn ze allebei een upgrade. De upgrade van beide is Windows 8 Pro, alleen je hebt een downloadbare en een fysieke upgrade.
De downloadbare zegt het al, deze download je en installeer je meteen. De fysieke is dat je een pakket thuis krijgt opgestuurd met een CD met Windows 8 als upgrade.

Omdat downloaden goedkoper is, is deze 30 euro (tijdelijk tot februari). De fysieke kost 50 euro, ivm de cd en waarschijnlijk ook de box er omheen.

Maar conclusie, het is allebei Windows 8 pro.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze Man/vrouw heeft het goed uitgelegd!