Hoe kan het dat ik met Internet Explorer wel het lesuitval op m'n school kan zien en met Google Chrome niet?

zie de printscreens hieronder.
de eerste is google chrome (geen wijzigingen).
de tweede internet explorer. (wel wijzigingen).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ziet er uit dat de persoon die dit heeft gemaakt het gewoon niet werken heeft gemaakt in Chrome en misschien wel alle andere browsers dan IE. Niet echt meer van deze tijd...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al het andere geprobeerd, dus dit zal het wel zijn...

Andere antwoorden (2)

Dat komt waarschijnlijk ofwel doordat Chrome dingen onthoudt via de 'cache' ofwel doordat de website van je school niet helemaal goed werkt met Chrome.
Voor cache:
* Als je in Chrome naar de settings gaat (die drie horizontale streepjes rechts naast de adres balk)
* vervolgens naar history gaat, de knop 'clear all browser data' aanklikt en
* dan het vinkje bij 'cache' aanzet (en eventueel de anderen ook als je daar behoefte aan hebt - of juist niet als je dat niet wilt)
* en bevestigt door clear browsing data in te drukken, is je cache geleegd. Je zult dan waarschijnlijk wel voor sites opnieuw in moeten loggen.

Dit zul je elke keer moeten doen voordat je naar de website van je school gaat - dus misschien is het handiger om voor je rooster explorer te blijven gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ook zijn dat er op de site een of ander eng activex of silverlight ding gebruikt wordt.
Veel scholen zijn nogal verslaafd aan microsoft namelijk.
Misschien heb je niet de juiste drivers geïnstalleerd.