Systeemherstel: Naar welke datum is mijn computer teruggezet?

Hoe kan ik zien naar welke datum mijn systeem (computer) is teruggezet na het uitvoeren van systeemherstel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Dat kan je pas zien als je computer weer is opgestart. Ook kan je eventueel in de BIOS opstarten om de datum/tijd uit te lezen.
Maar de datum/tijd zal niet zijn veranderd, omdat die door een ander deel van de processor wordt bijgehouden met een eigen voedingcircuit. Als je computer uit staat, gaat dat circuit gewoon door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je systeemherstel hebt uitgevoerd, meldt de computer zelf na afloop naar welk herstelpunt hij is teruggezet.
Plaatje bij antwoord
bamibal
11 jaar geleden
Op het moment dat je een systeem herstel hebt uitgevoerd krijg je nadat ie weer opnieuw is opgestart een bericht in beeld met daarin de info naar welke datum en tijd de computer is teruggezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kort antwoord: volgens mij kan je dat niet achteraf zien.
Dat staat alleen in het systeemherestel programma. Als je dan kijkt naar welke systeemherstelpunten er zijn, weet je misschien naar welke jouw computer is teruggezet.