beste prijs kwaliteit laptop vh moment met 17" screen?

beste mensen,
ik ben al ruime tijd aan het zoeken.Door het grote aanbod weet ik t niet meer.
Wat ik nodig vind is dat hij snel is , behoorlijk wat geheugen heeft,en dat ik er goed fotos op kan bewerken en sherp beeld om tv op tv kunnen kijken.
Ik dacht 500- 700 te besteden.
Alvast ontzettend bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet gewoon naar de winkel gaan en daar informatie vragen !! Daar krijg je genoeg informatie ! Veel succes !!

Antwoorden (2)

Elke laptop in die prijsklasse voldoet aan jouw eisen. Stop met zoeken en ga genieten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon altijd de laptop kiezen met de snelste processor en beste grafischekaart de rest(b.v geheugen) kun je er later zelf los bij kopen en inzetten(is vaker ook nog goedkoper ook).

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zou voor deze gaan, zit net iets boven de 700.

HP Pavilion G7-2004SD B1U98EA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sanx m8