Mijn laptop beeld schiet steeds op donker. Met veel moeite kan ik het zien. Met FN F6 doet hij het weer maar een paar minuten is het PLOP..?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

probeer dit eens ga naar energiebeheer
en kijk daar of je beeldscherm niet op te zuinige instellingen staat ? of op energiebesparing mode dat ie naar ene paar minuten op zwart gaat ?
gebeurd er ook wat als je je muis beweegt of een toets indrukt ?
misschien kun je dan kijken onder beeldscherminstellingen misschien spring iet op een zwarte screensaver ?
en moet je dat uitschakelen
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja heb ik gecontroleerd , staan goed. Het ene moment heb ik heel lang 'licht' en plop ineens weer weg. Ik druk dan op Fn F6 en dan is het beeld even terug paar seconde daarna is het weer donker. Ik kan met niet voorstellen dat de backlight kapot is want dan zou hij het helemaal toch niet meer doen?
capthavoc
11 jaar geleden
Tja als dat het probleem niet is dan is het misschien een aansluting in je monitor die niet goed verbindt ?
merk je ook iets als je de klep heen en weer beweegt ?
Probeer anders ook te kijken of de helderheid niet te laag is ingesteld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik gedaan deze heb ik zelfs op 'hoog' gezet.