bij mijn psp go kan ik niet op internet want er staat dat mijn upc niet beveiligd is hoe krijg ik wel internet ?

bij mijn psp go wil ik graag op intern et maar dat kan niet want als ik op internet wil staat er dat mijn internet niet beveiligd is hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch op internet kan daarvoor deed ie het wel heel goed alleen toen had ik hem heel lang niet gebruikt en nu wou ik een spelletje downloaden maar dat kan nu niet iemand een idee
?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar Uitvoeren (Windows xp) en typ cmd er komt als het goed is een zwarte scherm met Windows schrijf nu ipconfig nu moet je alle Ips proberen als het goed is kan je nu op internet