Hoe update je je android versie?

Ik heb een Xiron 7" tablet met android 2.2 erop maar ik wil android 2.3,zonder te wachten op een update van de tablet,want die is er niet sinds 2011.
Kan iemand aub helpen?

Toegevoegd na 2 uur:
Hoe kan je je tablet rooten?

Toegevoegd na 10 uur:
Ik werk er samen aan met mij vader,maar kent iemand een goeie site?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is onzin dat de tablet bij het upgraden van android 2.2 naar android 2.3 niet meer zou werken omdat de tablet te slechte specs hiervoor zou hebben. De apparaat heeft voor tablets uit die prijsklasse zéér goede specificaties, echter wanneer je wilt updaten naar 2.3 moet je een ervaren computergebruiker zijn omdat je de tablet moet rooten. Rooten betekent letterlijk: "Alle rechten van een systeem verschaffen". Je krijgt dus toegang tot de volledige tablet waardoor je het systeem volledig kan aanpassen. Wanneer je dus nog nooit geroot hebt is het niet verstandig om maar een beetje te prutsen, de kans dat het apparaat onbruikbaar wordt is relatief groot. Daarnaast zijn de specificaties zoals ik daarnet zei: "prima", alleen weet ik niet of alle hardware zou werken (camera, usb poort etc.). Wacht dus op een officiele update, dan ben je zeker van een stabiel en veilig apparaat en zeker van goedwerkende hardware.

je update je android versie, met een officiële update voor je tablet. buiten dat, dit is een speelgoed tablet, met een aangepaste android (zelfde tablet word met andere naam, ook bij bart-smit en intertoys verkocht).. als je deze zou updaten naar 2.3 (wat een stukje mooier is, en sneller op nieuwe processoren) zou dat dingetje het niet/amper aankunnen..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100