kan ik de aantal pagina's laten zien in windows verkenner van een pdf bestand?

in windows 7 kan je in de verkenner bij details ook pagina's aan klikken, leek me wel handig voor pdf's, maar ze laten hun aantal pagina's niet zien als ik deze aanvink.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Aan ieder bestand hangen attributen. Deze zijn te bekijken door de eigenschappen op te vragen van het bestand en op het tabblad "Details" te klikken. Het aantal pagina's is weliswaar een attribuut in Windows Verkenner, maar deze is vaak niet gespecificeerd door het PDF-bestand zelf. Daardoor is niet mogelijk om het aantal pagina's van een PDF te bekijken in de Verkenner. Voor Microsoft types als Word-documenten werkt dit wel.
Als ik mij niet vergis bevindt deze mogelijkheid voor PDF's zich wel in Adobe Bridge.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!