Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik mijn filmpje van moviemaker niet normaal opslaan?

Hoi, ik heb een filmpje gemaakt en ik weet hoe ik hem moet opslaan maar nu doe ik dat en het gaat telkens van 1000 minuten naar 2000 en dan naar 3000 minuten en daar ga ik echt niet op zitten wachten, en al helemaal niet omdat het telkens meer wordt! Ik denk dat het eraan ligt dat die mb of zoiets groot is... kan iemand mij helpen (een beetje makkelijke uitleg a.u.b. heb weinig verstand van computers) hoe ik dit filmpje normaal kan opslaan??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
605

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het klopt dat het even duurt voordat de film gemaakt is, het programma is dan bezig alles correct in de video te zetten. Dit word ook wel renderen genoemd, wellicht kun je een lager kwaliteit kiezen of heb je een hele oude computer. Voor het zogenoemde renderen heb je namelijk een goede grafische kaart en tevens genoeg werkgeheugen nodig. Dit beïnvloed namelijk de snelheid waar dit mee gebeurd. 1000 Minuten is wel erg raar, wanneer ik een video van +- 8minuten in full HD + audi wil renderen duurt het bij mij ongeveer 50 minuten in movie maker. Pro vegas is daarentegen vele malen sneller.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding