Je kan er windows 98 opzetten, en spelletjes uit die periode spelen, maar het heeft geen zin om er windows 7 of zo op te zetten en/of op het internet te gaan, ivm de beveiliging software word het anders te traag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me dat je het er niet eens opkrijgt, of dat het niet eens opstart. Win2000/XP zou je nog kunnen proberen.
Spelletjes opspelen of een servertje van maken, maar let op je zal gelijk beveiligingslekken hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon windows XP met avast virusbescherming opzetten dat trekt ie nog makkelijk als er een beetje geheugen inzit .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om heel eerlijk te zijn... in de tijdperk... helemaal niks!
Maar zoals al eerder is gezegd je zou er wel een server van kunnen maken... maar ja goed... omdat er ook geen beveiliging meer voor ondersteunt word... kan dat ook nog best riskant zijn...
ag alles wat je met mate doet, gaat meestal wel goed..
zeg ik altijd maar ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou als experiment er Linux op kunnen zetten. Een Start Cd/DvD van het internet downloaden en de rest vanaf het internet direct erop zetten.