Per ongeluk 32-bit geïnstalleerd op m'n laptop terwijl ik een 64-bit key heb, is het de moeite waard om hem te herinstalleren?

Het gaat om een HP ProBook met en i3-processor en 3GB RAM met Windows 7 als OS.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Heb je hem al geactiveerd?

Weet niet of het dan gelijk daarna kan.
Wel kan je het meestal na 3 maanden heractiveren met de key.

Maar als je liever een 64 Bit OS wilt, kan je het beter nu doen nu je laptop kaal is.

Anders mag je alle programma's enz opnieuw installeren, aangezien je het hele OS er opnieuw op moet zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er nu 64-bit op staan en activatie is prima gelukt. Dankjewel!

Andere antwoorden (3)

Jazeker verbetert de snelheid en hij faalt niet zomaar dus ja het is de moeite waard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U kunt gewoon meteen de 32bits versie vervangen voor 64 bits. Deze laatste is wel stukken sneller of het met de door U gegeven technische specificaties stabieler wordt...is afwachten.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft alleen zin als je vier gig aan werkgeheugen hebt. Heeft niets met snelheid te maken. 64 bit is sneller omdat deze in tegenstelling tot 32 bit versie gebruik maakt van al het werkgeheugen en 32 bit er maar tot 3 gig gebruik maakt van het werkgeheugen. Dus heb je 2 of 3 gig kun je die moeite besparen.