wat is mijn probleem met linux?

ik heb een paar maanden terug een linux starter gekocht voor opensuse, nu heb ik de cd die erbij zat op gestart en ik zit nu te gv'en met opensuse
maar ik kan nergens mijn bestanden zien, die normaal in mijn windows staan...kan ik dit verhelpen, of wordt mijn harde-schijf niet herkend?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt ook naar Toepassingen> Terminal gaan en daar intypen: locate( en dan een documentnaam die je er op Windows op had staan intypen.
Suc6 ( dit kan ook met Find / - name "(en dan een documentnaam die je er op Windows op had staan intypen)"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je moet die partitie waarschijnlijk eerst mounten ;-)