U kunt het volgende eens proberen. Allereerst dit te gaan uitvoeren met zo min mogelijk taken,op de achtergrond laten draaien. (Power Management,screensaver etc.) Eigenlijk de processor zo weinig mogelijk belasten. Verder i.p.v. op de gebruikelijke wijze vinkjes plaatsen bij de specifieke onderdelen,zoals U ze leest ( Gedownloade programmabestanden, prullenbak,Tijdelijke Internetbestanden etc) Dit even met rust laten,maar daaronder drukken op: Systeembesttanden opschonen en dan kiezen voor het verwijderen van Oudere systeemherstel
punten. Er blijft dan de meest recente nog over. Dit is soms -schrik niet- 1Gb . Nadat dit is gebeurd nogmaals ,maar dan wél de andere opties.dus in een andere volgorde.

Groet:Zoekertje