Het vinden van een host is niet zo moeilijk. Ik denk dat je aan 2500 mb wel genoeg hebt en dan zou ik voor 000webhost kiezen. Dit is helemaal gratis. Mocht je toch wat beters willen hoef je in google alleen het woord hosting in te typen, en dan vind je vele resultaten. Let wel op: sommige hosts zijn veel duurder dan de andere
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

google even op
webwinkel bouwen
Omdat webwinkels altijd gebruik maken van php apache flash etc gedoe is er geen goeie mogelijkheid tot gratis
kies gewoon een goed pakket met domein naam
capthavoc
13 jaar geleden
Je zou eens kunnen kijken op biedmeerwebwinkels.nl die bieden leuke kant en klare pakketten aan, voor niet al teveel geld. Als je meer geld te besteden hebt is het de moeite waar om met een webdesignbureau te gaan praten voor een webwinkel op maat.