hoe kan ik gratis directx 11 downloaden voor windows vista. (ik wil namelijk mooiere beelden hebben bij shogun 2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit blijft lastig ,om uit te leggen. DirectX 11 is een update op de laatste ( vorige) versie. Nadat U het heeft geupdate zal het als de 11-versie worden herkend.
U zou dus óók in Windows Vista kunnen kijken óf U soms een van de vele updates heeft gemist.
U kunt uiteraard ook naar de volgende website gaan en het daar van af halen. U dient daarvoor op :

AGREE te drukken.

http://downloads.guru3d.com/downloadget.php?id=2418&file=4&evp=6f7290ec50c34bb1e043449b7ac5c6e1

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Directx is gratis als u in bezit ben van een legale kopie van Windows 7 of Windows Vista. In mijn bron staat vermeld hoe hun dit controleren zodat u dit kunt downloaden.

Snelle uitleg: Druk op continu, druk bij stap 1 op continu, download en run dat bestand, het bestand zal u een code geven die bij stap 2 ingevuld zou moeten worden. Daarna kunt u directx 11 downloaden.

Ook kunt u directx update doormiddel van Windows Update. Zie bron 2.

Beide links zijn betrouwbaar aangezien deze website gehost worden door het bedrijf Microsoft. Ik kan u met 99,999% garanderen dat dit geen virus kan bevatten.

Toegevoegd na 3 minuten:
U kunt ook zoeken op uw computer naar dxdiag. Als u dit programma opstart kan het voor u controleren welke versie u nu al heeft en of het goed functioneert.