Mijn laptop is ooit geinstalleerd met een illegale windows XP licentie. Niet goed, maar heb nu een legale licentie liggen. Hoe kan ik deze gebruiken?

Ik heb zojuist Windows updates gedaan. Toen kreeg ik een WGA melding. Eerder kon je (dacht ik) dan een licentie code van Windows XP invoeren, maar kan dit nu nergens vinden. Je wordt overal doorverwezen naar Windows 7. Wie weet waar ik Windows XP kan activeren? Oja, ik heb ook nog een legale Windows 7 licenties liggen, maar wil graag XP blijven gebruiken, zonder een nieuwe installatie. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewoon automatische updates sluiten servicepack 3 en bestand KB971033 niet laten installeren danwel deinstalleren.En soms kom je nog wel eens een sloopcomputer tegen waar een windows XP code op staat die je kunt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die heb ik, maar hoe voer ik die dan in?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult er waarschijnlijk gewoon een nieuwe installatie van windows XP op moeten uitvoeren alvorens de computer eerst te formateren.Doordat de illegale versie er waarschijnlijk er met een "crack"opgezet is is de registratie van de licentiesleutel verwijderd.

Andere antwoorden (1)

Je moet servicespack 3 installeren, daar zit een bestandje bij om dat probleem te verhelpen, iz zet de autoupdate altijd uit want je krijgt onnodig veel bestandjes binnen waar je niks aan hebt, en als hij het doet dan doet hij het zo laten zonder update.