Hoe verander je de taal waarin Windows zich presenteert bij Windows Vista?

Ik bedoel bijvoorbeeld: in plaats van Recycle Bin:Prullenbak, of Control Panel: Configuratiescherm etcetera, zodat alle meldingen en al het aanklikbare in het Nederlands verschijnen in plaats van in het Engels.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan niet zomaar, wel bestaat er een programma voor, dat dit voor je kan doen: Vistalizator. Zie de bron voor de werking ervan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door in Vista tijdens installatie voor de Nederlandse taal te kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows Vista Multilingual User Interface Pack (MUI).‌

Windows Vista MUI's bieden een vertaalde versie van het grootste deel van de gebruikersinterface. Voor MUI's is een licentie vereist en MUI's zijn alleen verkrijgbaar bij Windows Vista Ultimate en Windows Vista Enterprise. Als u Windows Vista Ultimate gebruikt, kunt u MUI's downloaden met behulp van Windows Update. Als u Windows Vista Enterprise gebruikt, neemt u contact op met uw systeembeheerder voor informatie over het installeren van aanvullende talen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij inloggen linksbovenin op het toetsen bordje klikken en dan taal selecteren, het is heeeeel makkelijk