hoe download je de goedevraag Iphone app?

ik probeer al de heletijd de goede vraag iphone app te downloaden maar het lukt gewoon niet! hoe komt dat please geef me tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Gewoon naar de app store gaan met je iPhone en daar zoeken naar goeievraag.
Of is je dat al gelukt en krijg je daarna pas een foutmelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via de appstore en dan bij zoeken goedevraag intypen en dan kan je hem zo pakken.. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon in apstore goeievraag opzoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mischien moet je in itunes je ipod eerst updaten omdat je niet een recente versie hebt?