Kent Vista Coolswitchrows en Coolswitchcolumns?

In Windows kun je via Alt-Tab tussen applicaties schakelen. Alle applicaties verschijnen dan in een venstertje, en met Alt-Tab kun je er doorheen wandelen.

In NT en XP kon je de afmetingen van dat venstertje instellen. Dat ging via CoolSwitchRows en CoolSwitchColumns in het register, onder HKCU\Control Panel\Desktop . In Vista werkt dit echter niet meer.

Bestaat er onder Vista ook een manier om de afmetingen van het Alt-Tab-venstertje in te stellen?

Cryofiel
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Heb je al geprobeerd de parameters toch gewoon toe te voegen in je register? Vaak werkt dat wel...
Cryofiel
13 jaar geleden
Duh - natuurlijk heb ik dat geprobeerd! Ze staan er al een tijdje (aantal koude herstarts) - zonder enig effect.
rose
13 jaar geleden
Ik las net iets over TweakUi, voor Vista (ja, dat maken ze nog steeds). Probeer eens of het daar in zit...

Antwoorden (1)

Ja dit is zeker mogelijk ik heb even gezocht en gebruik zelf Windows 7 en heb onderstaande bron geprobeerd en het werkt.
echter regedit.exe is ook in vista beschikbaar maar het zou zo eens kunnen zijn dat ze het verwijderd hebben.

Start
Search
regedit.exe
HKEY_CURRENT_USER\CONTROLPANKE\DESKTOP
Click Start and in the Start Search box type regedit.exe.
# Traverse the Registry Editor navigation tree on the left hand side down to HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop

Window metric
en dan veranderen naar wat je wilt.