koop windows 7 en installeer dat, zet wel even je persoonlijke bestanden op een aparte schijf of usb stick anders raak je ze kwijt.

je kan ook een upgrade kopen, het zou moeten kunnen dat je kan upgraden en je bestanden blijven staan (ooit eens gelezen) maar dat risico zou ik nooit willen lopen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Stel die acer zo in in de bios dat hij meteen van de dvd start zodra deze deze aan zet.Als je de acer aanzet moet deze meteen de dvd opstarten en kan je gaan installeren.Is dat niet het geval omdat er een herstel partitie op aanwezig zijn kan je als paardenmiddel de HD uitbouwen en deze m.b.v een bracket als externe schijf met een andere computer formatteren.Daarna bouw je deze weer terug en kan je als nog op bovenstaande manier windows 7 installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je acer kan W7 wel draaien. Koop inderdaad w7 en stel de opstartvolgorde in je bios zo in dat deze van dvd opstart. Persoonlijk zou ik de (c) partitie formateren en w7 instaleren, dit is voor het beste resultaat. Wel eerst je persoonlijke zaken veilig stellen. Een back-up van je briefen foto,s etc.