waar is de geluidsmixer voor opnemen in Windows 7?

ik heb nog niet zo lang Windows 7, en net als op mijn XP computer heb ik mijn cassettespeler op de lijningang van de geluidskaart aangesloten om bandjes op te kunnen nemen en dan op cd te zetten.

Nu kon ik de opname-niveaus in XP gewoon regelen met de mixer, je klikt op het luidsprekertjes rechts onderin en dan opende een soort geluidspaneel en dan kon je kiezen tussen de regelingen van weergave of opname. In Windows 7 kan ik die mixer voor het opnemen niet meer terug vinden en ik moet nu heel ingewikkeld via het configuratiescherm alles instellen.

Hoe krijg ik mijn opname mixer weer terug in Windows 7?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

naar mijn weten niet, dit moet je doen bij configuratiescherm>hardware en geluid>geluid>tap opnemen.
dan selecteer je de desbetreffende ingang en druk je op eigenschappen.
zo moet je het volume kunnen regelen naar mijn weten, bij mij werkt het.

Toegevoegd na 5 minuten:
als je ergens in de eigenschappen van je ingang luisteren aanvinkt verschijnt hij trouwens wel in je mixer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je je vraag nog eens opnieuw moet stellen op www.helpmij.nl want ik zal het ook even zo niet weten...
zowiezo moet die luidspreker gewoon in taakbalk kunnen staan! je hoeft niet perse in je configuratie te rommelen.
overigens wel raar dat hij er niet staat, die moet er standaard gewoon staan.