hoe krijg ik video beelden van mijn panasonic hdc-sd200 op mijn apple i-mac 3.2 ghz intel core i3 het zijn mts bestanden .ha1920 lukt dat met sd ?

Toegevoegd na 4 minuten:
kan ik het in imovie importeren hoe of moet ik dan de beelden kleiner maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je de nieuwste versie hebt van iMovie 11 zou het moeten kunnen.
Als het niet gaat zijn er 2 mogelijkheden:
1- .mts vervangen door .MP4 ( =Apple foppen)
2- met een converter het hele bestand omzetten naar.mov of .MP4