Wat is het voordeel van Chrome OS boven Windows en waarom worden sommige computers met beide systemen geleverd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Worden er al PC's met Chrome OS geleverd dan?

Het beste antwoord

Chrome OS is er nog niet maar het duurt niet lang meer, zie bron.
Volgens mij is XP nog altijd de beste maar sta wel open voor alles wat niets met Apple te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Chrome OS is een OS speciaal gemaakt om direct op internet te kunnen, de laadtijd van Chrome OS is aanzienlijk minder dan die van windows.
Het nadeel is wel dat Chrome OS niet veel meer is dan de google chrome webbrowser, je kan er dus geen normale programma's in uitvoeren.