Ik ben mijn insall disk kwijt hoe installeer ik mijn printer X2470? help

Kan mijn printer helemaal niet gebruiken!

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat kan ik doen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Volgens mij (maar ik ben niet echt een computer-specialist) kun je het van internet downloaden. Volgens mij heet dat een driver, maar ik denk dat je even moet google-en met zoektermen als "installatie software"en het merk en type van je printer. Kijk ook even op de site van het merk van je printer.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad dit is juist, de meeste fabrikanten van o.a printers hebben op hun websites de drivers voor al hun producten staan.Soms ook nog de gebruiksaanwijzingen.
Drivers voor die printer: zie bron

Toegevoegd na 1 minuut:
(zoektermen binnen google: x2470 driver )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar de website van het printermerk zie je in de meeste gevallen een knop "downloads". Daar kun je het typenummer selecteren en dan het installatieprogramma downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Lexmark kun je de driver downloaden: http://support.lexmark.com/index?locale=nl&page=product&productCode=LEXMARK_X2470&segment=SUPPORT&userlocale=NL_NL&frompage=null#1

Als de printer al op het systeem geinstalleerd was, kent Windows de driver nog en heb je (waarschijnlijk) de installdisk niet eens nodig. Voor andere operating systems mag je zelf ff googlen. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neem aan dat het om een lexmark gaat. De bron leidt naar de download pagina van de drivers. Het is dan nog een kwestie van de goede drivers downloaden en installeren.