Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je na een dag Discovery Channel kijken meer geleerd dan dat je een dag op (middelbare) school lessen hebt gevolgd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
871

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Dat ligt aan je school. En de programma's op Discovery.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is afhankelijk van wat je wil leren en van wat je al weet natuurlijk. Iets dat je interessant vindt pak je ook sneller op dan iets dat je niet boeit. Dus is niet te zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk wel, ik heb ook alles van Discovery geleerd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op school val ik snel in slaap,
en discovery is nog wel interessant.

dus ik zeg discovery
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk wel alleen is de vraag of de informatie op Discovery Channel wel zo belangrijk is om te weten.

Het kan zeker geen kwaad om te kijken maar op school leer je voornamelijk dingen die je later behoort te weten in de maatschappij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ligt er voornamelijk aan wat je al weet. als je veel weet leer je minder van zulk soort programma's.

Verder ook aan wat voor school, niveau en dergelijke.

In ieder geval is Discovery Channel erg informatief, dus leidt wel tot meer kennis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, waarschijnlijk wel iets anders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in 1 dag op Goeievraag.nl te zitten, leer ik meer als 1 dag op school. alleen geeft op goeievraag.nl zitten mij geen profijt in mijn opleiding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kijken naar discovery is zeer leerzaam en ook leuk, het is zeker veel leuker dan die meestal saaie schoolboeken. Toch zal je niet zonder die boeken kunnen en dus ook niet zonder de school, omdat je op school alle basisbeginselen leert dat nog steeds het fundament is van alle kennis. Op discovery zie je alleen maar de extremen,anders zou zo'n film geen geld opbrengen. alleen de mooie plaatjes zijn geschikt voor de t.v. Zonder de basisopleiding van school zal je veel van de programma's van discovery niet begrijpen. Dus en naar school en naar discovery kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding