Heeft het CITO ooit al eens de fout gemaakt de antwoorden van de examenvragen eerder online te zetten dan het examen plaatsvond ?

De antwoorden van de examenvragen zijn direct na het examen te bekijken op CITO.nl. Is het ook al eens voorgekomen dat de antwoorden al online stonden vóórdat het examen plaatsgevonden had ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb eens een verhaal gehoord uit mijn vage geheugen dat het CITO er geen rekening mee had gehouden hoe de tijdsverschillen met de Nederlandse koloniën in elkaar zaten me als gevolg dat Nederlandse koloniën eerder het examen in konden kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat lijkt me heel erg sterk! Dat zou een catastrofale blunder zijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoede meerdere miskleunen, maar degene in bron is enige welke je vraag enigszins benadert.