Wie zat er in de huid van John, toen Jacob vermoord werd?

Nee, ik ben niet gek geworden, alleen vreselijk benieuwd of iemand snapt waar ik het over heb. En natuurlijk naar theorieën....

AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zijn pas 2 maanden aan het kijken, en hebben alle seizoenen achter elkaar gekeken, mijn vriend (die graag veel download) haalt nu de laatste binnen, dus wij kijken de laatste 4 afleveringen van de week... dat jacob vermoord word... wist ik dus eik niet... Wil niet te veel "spoilen" voor mezelf! Maar goed, aan de afleveringen lijst op wiki te lezen, en mijn interpretatie zou ik het rookmonster vermoeden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
owja, goeie vraag! +1 van mij erbij!
AWM
14 jaar geleden
Ja warm! Denk ik. Maar ik wil het ook niet te veel spoilen voor je, want je hebt nog een paar ijzingwekkend mooie afleveringen te gaan.
Maar wel beste antwoord, want je wist waar het over ging. 10 points!

Het beste antwoord

Lost Seizoen 5 of 6??? Enige logische antwoord dat ik kan bedenken met die twee namen en een vreemde vraag over wie in de huid van wie zat? Maar dat is dan nog niet bekend/uitgezonden, dus ik zou het niet weten... Logischer wijs (even ervan uitgaande dat het over lost gaat) zeg ik het rookmonster, want de link tussen jacob en het monster kan ik niet leggen...

Toegevoegd op 16-05-2009 22:58:06
en nu ik erover nadenk heeft het monster john in leven gelaten ergens begin seizoen 1... (of vinden jullie mij nu gek geworden omdat ik zoveel nutteloze lost info in mijn hersenpannetje heb zitten???)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Jaja, helemaal goed. Ik vroeg me af of nog andere fanaten - net zoals ik - mee zaten te kijken naar de Amerikaanse season 5.
Gisteren is season 5 afgesloten met een zinderende finale. Vandaar...

Andere antwoorden (4)

Adrenaline
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/11/2/021105_mieremet_vermoord.html ????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed gevonden +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind het inderdaad een goede mogelijkheid ;-)
Een Sint Berhard vermomt als Chiwawa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het een of andere obscure referentie naar de film being John Malkovich?