Speciaal voor de kastelenliefhebbers onder ons: Waar vinden we dit kasteel ?

Ok, één tip, hij staat niet in Madurodam

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Burg Eltz, Duitsland
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allicht, ik meldde je toch al dat ik gisteren zonder overdrijven echt honderden kastelen heb bekeken op foto's...
Dit was één van de laatsten die ik gezien had voordat ik Cochem vond en bij dit kasteel had ik al zoiets van: Goh, die wil ik ook wel eens in het echt zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je wordt nog een echte slot-o-phile
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja... Met dank aan M. ben ik nu aan het kijken of ik binnenkort eens een weekendje Moezel kan gaan doen, even wat kasteeltjes van dichtbij bekijken. Dan zal ik er daarna ook eens 1 plaatsen als vraag :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja klopt inderdaad. Ben ik nog wezen kijken. was nog een hele klim naar boven als ik me goed herinner. Wel een mooie klim door een schitterend natuurgebied. en dan als beloning bovenaan dit kasteeltje. Zeker de moeite waard
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben al te laat zie ik. :) Nou ja andere keer beter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
GV is blijkbaar groot succes. Ik zie opeens reclame verschijnen bij de vragen...