Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een stage op een middelbare school , voor mijn leraren opleiding. Is er een site waar scholen staan die stagiaires aannemen ?’

Leraar economie

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
449
Ritsuka
9 jaar geleden
Heeft jouw school geen lijst?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou gewoon contact opnemen met een middelbare school die je leuk lijkt om te werken, en vragen of je er stage mag lopen. Het lijkt mij dat zoiets meestal toch niet op vacaturebasis gaat.
Poet
9 jaar geleden
pptz heeft helemaal gelijk. De meeste scholen hebben stagelopers. En stage lopen kan zomaar de aanzet zijn voort een vaste(re) aanstelling daar. Dus inderdaad: zoek een leuke school in een omgeving waar je graag woont

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik kan niets vinden op internet specifiek georiënteerd op stagiaires voor middelbare scholen. De kans dat je zo'n website vind is ook aanzienlijk klein. Er bestaan wel websites waar je stages kunt zoeken, daar zullen vast en zeker ook stages bij staan voor op scholen.

Neem bijvoorbeeld een kijkje bij: http://stageplaza.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding