Worden apps op mijn iPod gewist na het synchroniseren met een andere computer?

Ik heb een iPod Touch 1G en ik heb nu een andere laptop en daar wil ik hem aanzetten.
Ik heb al mn muziek + nieuwe al op de nieuwe laptop.
Ik heb zoveel mogelijk apps op de laptop gezet alleen niet alles wil kopieren.
Nu wil ik dus synchroniseren en geeft ie aan dat alles verwijdert zal worden.
Worden mijn apps nu ook verwijdert? Ik heb de apps op mn iPod die ik wil en ik hoef/kan ook niet meer maar nu wil ik natuurlijk niet dat hij ze allemaal verwijdert!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In principe zijn al je betaalde apps en andere gekochte zaken als muziek gekoppeld aan je apple id en niet aan een pc of ipod
en daar is ook de optie vertrouwde en gemachtigde devices

Dus onder je appel id staan al je devices.
en in icloud staan al je gegevens muziek foto mails ed

kijk dat even na
ik weet niet wat je met je oude pc hebt gedaan maar deze zou je in principe uit die lijst moeten verwijderen.
Daarna je nieuwe pc en eventueel je ipod weer toe moeten voegen
het is soms het geval dat je niet 1 device kan verwijderen maar dat je eerst alle devices moet verwijderd
maar in principe is dat niet erg
je kan ze daarna weer toevoegen en als gemachtigde devices instellen.
dan komen alle apps weer voor je beschikbaar dus ook voor je ipod

kijk dus of je ipod een gemachtig device is ?

om dit te checken kan je eens kijken naar itunes op je ipod en kijk dan of je de albums die je gekocht hebt in itunes kunt zien.

Dit zijn namelijk de enige die normaliter rechtstreeks kunt downloaden
althans zo werkt het op mijn iphone dat kan ik gewoon via wifi doen
of dat ook het geval is met ipod (heeft deze wifi ) weet ik even niet
maar als dat het geval is dan is je ipod een gemachtigde device

Als dat niet het geval is eerst je device machtigen
voordat je gaat synchroniseren.
anders krijg je inderdaad alleen het basis systeem terug

je kan daarna alsnog wel je apps enzo terug krijgen maar dan moet je dan even handmatig doen