Op dit moment is dat nog niet duidelijk. De kijkcijfers bij NBC zijn het laatste seizoen (seizoen 2 - totaal 22 afleveringen) flink tegen gevallen en daarom is de kans groot dat er geen 3e seizoen aankomt. Maar nogmaals, het is nog niet zeker, dus gewoon afwachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maak de serie af we willen het einde zien en niet halverwege afhaken ook al zijn het slechte kijkcijfers ze kunnen het verbeteren deur willen we het einde zien