Welk lettertype gebruiken ze voor zulke quote's ?

Ik wil graag weten hoe je zo'n plaatje maakt en welk lettertype ze hier gebruiken alvast bedankt !!!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Zonder afbeelding is deze vraag niet te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, inderdaad.
Je kan afbeeldingen toevoegen bij bijlagen als je de vraaf stelt, bij stap 3
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik gedaan, zit op mobiel miss dat daarom niet gelukt is
Amadea
10 jaar geleden
Kan je dan een link geven naar een plaatje daarvan dat op internet staat?
Amadea
10 jaar geleden
Ah, er begint wat te draaien!

Antwoorden (1)

Het lettertype lijkt op Istok van Google web fonts (is gratis). Als je Photoshop gebruikt, kan je de letters dichter bij mekaar zetten, hetgeen hier wel het geval lijkt. In Photoshop maak je beide afbeeldingen ongeveer even groot (enkel even breed als je het voorbeeld wil namaken), waarna je ze als laagjes op de gewenste plaats in een nieuw document plakt. Daarna de teksten erop.
Je kan dit ook met een eenvoudiger programma zoals Paint, maar dan lukt het dichter bij mekaar zetten van de letters mogelijk niet. Welke programma's heb je ter beschikking?